החלפת מנעול במרכז» החלפת צילינדר במרכז» החלפת מנעול רב בריח במרכז» החלפת מנעול מנגנון רב בריח

פורץ מנעולים בתל אביב

החלפת צילינדר במרכז | החלפת מנעול במרכז | החלפת מנעול רב בריח במרכז 

החלפת צילינדר במרכז, החלפת מנעולים במרכז, התקנת מנעול לדלת במרכז,

החלפת צילינדר במרכז, החלפת מנעולים במרכז, החלפת מנעול מנגנון לדלת במרכז,


שירות להחלפת מנעולים וצילינדרים לכל סוגי הדלתות במרכז

מנעולי צילינדרים הם סוג המנעולים הנפוץ ביותר, מפני שהם קלים לתפעול, ויחד עם זאת מספקים בטיחות רבה למשתמש. צילינדרים גורמים לנעילה או פתיחה של דלתות על ידי סיבובם באמצעות מפתח, פעולה אשר גורמת לתזוזת הפינים שמבריחים את הדלת. קיימות שיטות שונות לסידור פינים של צילינדרים , ודבר זה הוא אחד הגורמים העיקריים שמשפיעים על רמת הבטיחות של המנעול עצמו.
היתרון הגדול של צילינדרים לעומת סוגים אחרים של מנעולים, הוא שניתן להחליף צילינדר ללא הצורך להחליף את המנעול עצמו, וזוהי פעולה קלה יחסית, שאף אינה פוגעת במנגנון הנעילה (להיפך – היא משפרת אותו, שכן התקנת צילינדר חדש מגבירה את היעילות של הנעילה ואת הקושי בפריצת המנעול). באופן כללי.


החלפת צילינדרים במרכז, נעשית בד"כ ע"י מנעולן מוסמך, באחד מהמקרים הבאים:

*כאשר המפתח למנעול הבית במרכז אבד או נגנב

*כאשר מופיעה תקלה או שחיקה במנגנון הנעילה.

*לאחר פריצה לבית, מפני שבדרך כלל נגרם נזק כלשהו לצילינדר.

*כאשר עוברים לבית חדש שכבר שימש דיירים אחרים לפניכם.

*בנוסף לכל אלה, מומלץ להחליף צילינדרים בדלתות כניסה בכל 5 שנים בערך, מפני שהם נשחקים כתוצאה מהשימוש היומיומי ויעילותם יורדת.

*קיימים שני סוגים עיקריים של צילינדרים, המשמשים את הקהל הרחב - צילינדרים עם לשון, וצילינדרים עם גלגל שיניים.

החלפת צילינדר היא תופעה נפוצה שנעשית באופן תדיר למדי. במקרה זה, אין החלפה של מנגנון הנעילה כולו אלא רק של החלק המופעל על ידי המפתח. מומלץ לבצע את הפעולה באמצעות מנעולן אך ניתן גם לבצע את הפעולה באופן עצמאי. ביצוע עצמאי עומד כתלות למורכבות הצילינדר המוחלף. החלפת צילינדר יכולה להתבצע במקרים של גניבה או אובדן מפתח, במידה וקיימת בעיה בצילינדר


מידע שימושי לפני הזמנת מנעולן במרכז וביצוע החלפת צילינדר, החלפת מנעול במרכז.

צילינדר לשון הוא צילינדר פשוט יחסית, אשר מובנית בתוכו לשון, המסתובבת עם סיבוב של הצילינדר באמצעות מפתח. סיבוב הלשון גורם לתזוזה של הזיזים השונים שבתוך מנגנון הנעילה, וכתוצאה מכך הדלת ננעלת או נפתחת. ישנם צילינדרי לשון כפתור וצילינדרי לשון רגילים, כאשר ההבדל ביניהם הוא שהראשון מאפשר לפתוח את הדלת במפתח, גם כאשר היא נעולה מבפנים, ואילו צילינדר רגיל לא ניתן לפתיחה, כאשר ישנו
מפתח בחור המנעול. באופן כללי, צילינדר לשון הוא צילינדר בטוח ואיכותי, שלא נשחק בקלות. החיסרון העיקרי שלו הוא שהמנגנון שלו פשוט יחסית. כתוצאה מכך הוא צילינדר יחסית פשוט לפריצת מנעולים.

הסוג השני של צילינדרים הוא צילינדרים משוננים, כאשר גם הם באים בגרסת כפתור או בגרסה רגילה. ההבדל בין צילינדר משונן לצילינדר לשון הוא שסביב גוף הצילינדר מצויים גלגלי שיניים, אשר מותאמים לגלגלי השיניים שבדלת, וסיבוב של הצילינדר גורם לתזוזת הגלגלים בפנים הדלת, וכתוצאה מכך גם לתזוזה של הבריח. צילינדר משונן בדרך כלל מספק בטיחות רבה יותר לדלת, למרות שדבר זה תלוי רבות באיכותו ומורכבות המנגנון שלו.

חשוב לציין, שללא קשר לסוג הצילינדר - ככל שהאיכות של הצילינדר עולה, כך עולה גם עמידותו כנגד שכפול וקידוח. מן הסתם, המחיר של אותם צילינדרים עולה בהתאם.

לסיכום – הדבר החשוב ביותר בעת בחירת צילינדרים לדלתות שלכם הוא הקפדה על צילינדרים של יצרנים איכותיים, אשר עומדים בתו התקן של מכון התקנים בישראל. כמו כן, חשוב להקפיד שהצילינדר שאתם מתקינים בביתכם הוא חדש, מפני שישנם מנעולנים, ושאר נותני שרותי צילינדרים, שנוטים "לעשות כסף" על חשבונם של לקוחות תמימים ולהתקין להם צילינדרים ישנים ושחוקים. התייעצות עם מנעולן מומחה 24 שעות, זו הדרך הטובה ביותר לבחור את הצילינדר המושלם לדלת שלכם, ובמקרה זה אל תתפשרו על איכות בגלל המחיר – כי לבטיחות של ביתכם אין מחיר!


החלפת צילינדר לדלת רב בריח במרכז, עם כפתור פנימי - “פרפר”

בצילינדר עם כפתור לעומת זאת, קיים קפיץ שדוחף את הקלאץ על מנת שהכפתור יהיה בפעולה כל הזמן והדבר לא מהווה בעיה לכניסת המפתח מצידו השני ולפתיחת המנעול. צילינדר כפתור מותקן היום בעיקר בבתי קשישים ובמקומות ציבוריים וזה על מנת שלא תהיה אפשרות לנעול בטעות ויאפשר יציאת מילוט מהיר במקרה של סכנה.

צילינדר שמותקן כמנעול עליון בדלתות (מנעול כספת)

דוגמא לצילינדר מסוג מדיקו שהוא בעל אבטחה גבוהה מאוד מכיוון שהפינים והמפתח בנויים בצורה כזאת שלכל פין יש זווית אחרת, וכך גם החיתוך במפתח ניתן לראות לפי התמונה את זווית החיתוך במפתח, מפתח זה ניתן לשכפל אך ורק במכונת חיתוך המיועדת למדיקו בלבד.


החלפת צילינדר מגנום במרכז

צילינדר מגנום בדרך כלל אהיה הצילינדר הזול ביותר. מגנום אינו צילינדר מתוצרת איטליה בעל מפתח פשוט מאוד אבל עושה את העבודה. מבחינת פריצת צילינדר מגנום אין שום מיגון מיוחד הוא עשוי מחומר דיי חלש, בעל מקצוע פורץ מנעולים מנוסה לא אמור להתעכב בפריצת צילינדר כזה יותר מ 5 דקות. בנוסף צילינדר זה לא יעמוד בפריצה שקטה דרך מכשיר רטט מה שבעצם גנבים משתמשים, אבל הוא זול יחסית עלות החלפת צילינדר כזה אמורה לעלות בסביבות 250 ₪ כולל 5 מפתחות.


החלפת צילינדר רב בריח במרכז

צילינדר רב בריח דינמיק כמו שאתם בטח מבינים הוא תוצרת ישראל כחול לבן. צילינדר רב בריח דינמיק הוא הפופולרי ביותר בשוק המחיר שלו סביר מאוד אורך החיים של הצילינדר דיי ארוך בערך 10 שנים שכפול המפתחות ניתן בכל טמבוריה או משווק מורשה. לזכותו של הצילינדר הזה כמעט ואין בוא תקלות אבל בואו נדבר רגע על רמת המיגון,: רמת המיגון של הצילינדר כיום קצת בעייתי בגלל הטכנולוגיה הפשוטה של מכשיר רטט לפריצה שקטה שפורץ אותו ללא שום בעיה מחיר התקנת צילינדר רב בריח דינמיק אמור לעלות בערך 350 ₪ כולל התקנה ו 5 מפתחות.


החלפת צילינדר מולטילוק אינטראקטיב במרכז

צילינדר מולטילוק אינטראקטיבי  המכיל 10 פינים טלסקופיים מדויקים ואיכותיים.
יש לו כרטיס בקרת שכפול כך שלא כל אחד שתעבירו לו מפתח יוכל לשכפל אותו בנוסף צילינדר זה מוגן נגד פריצה בקידוח רגיל, ישנו חומר מוגן קדיחה שצריך לחרסם ולאחר מכן רק אפשר לקדוח ובפריצה שקטה הוא לא נפתח! אני כבעל מקצוע כבר 15 שנה ממליץ על הצילינדר הזה מכמה סיבות, לדוגמא יש לנו מנקה או מטפלת בבית או לחלופין אנו נותנים מפתחות לעובדים בעסק לעולם לא נדע עם הם שכפלו מפתחות או לא ומה שבטוח בצילינדר הזה ברגע שהמפתח חוזר אליך אז אתה יודע שאין מפתחות בחוץ, מומלץ בעיקר למשכירי דירות במקום להחליף צילינדר כל שנה. פריצת הצילינדר הזה תמיד תהיה מלווה ברעש של מקדחה למשך זמן ארוך יחסית, יש לציין שהמפתח לשכפול יעלה קצת יקר בערך 80-100 ₪ עלות צילינדר מולטילוק אינטראקטיבי +כרטיס בקרת שכפול + 5מפתחות +התקנה יעלה בערך 450 ₪


בשל הדרישה הרבה שיש כיום לאמצעי מיגון שונים של הבית, קיים בשוק המנעולים מגוון רחב של צילינדרים, אשר עונים על כל מיני קריטריונים ודרישות. אך לפני שנפרט על סוגי צילינדרים קיימים ותכונותיהם, נסביר תחילה מהו צילינדר בדיוק, ואיזה תפקיד הוא ממלא במנגנון הנעילה של הדלת.

הצילינדר הוא מנגנון עם גלילים משני הצדדים המשולבים ביחד. ישנם כל מיני סוגים בגדלים ואורכים שונים, לכולם יש מטרה אחת והיא להפעיל את מנגנון הנעילה. בתוך מבנה הצילינדר ישנו מנגנון עגול עם חורים לכניסת הפינים, לכל צילינדר. יש פתח כניסה מיוחד לפרופיל המפתח שיוצר במיוחד עבורו, כך שמפתח שונה אינו יכול להיכנס עם פרופיל המפתח לא מתאים לחור הכניסה.

בתוך הצילינדר ישנם חלקים נעים, הפינים אשר נכנסים לתוך חתכי המפתח וברגע שהמפתח המתאים נכנס לתוכו הפינים מתיישרים לקו הגזורה ואז אפשר לסובב את הצילינדר. מתחת לפיני המפתח קיים עוד סט של פינים אשר תפקידם להתיישר בהתאם למפתח ולקו הגזירה על מנת שנוכל לסובב את המפתח המתאים.

לקוחות ממליצים

גילי מגדרה

פרץ לי את הרכב, אחלה שירות מהיר במיוחד, תודה רבה

גילי

גדרה

שושנה מאשדוד

הזמנתי מנעולן מדוד מנעולים הבחור היה מסביר פנים והעבודה נעשתה בצורה נקייה מאוד. אני מודה לכם מאוד, הישר כח

שושנה

מאשדוד

שולה מנתניה

בחור מקסים הליף לי את המנעול בבית בצורה מקצועית מאוד, ממליצה מאוד

שולה

נתניה

יצחק מעפולה

דוד מנעולים תיקן לי את הדלת כניסה לבית והחליף לי מנעול עם 5 מפתחות הכל עובד נהדר והמחיר היה אטרקטיבי. תודה רבה לדוד מנעולים

יצחק

עפולה

נוי מנהריה

תודה רבה רבה לצוות של דוד מנעולים, הזמנתי מנעולן שהגיע תוך 15 דקות ותיקן לי את דלת הבית שלא ננעלה תוך 5 דקות, ממש חמוד ומקצועי

נוי

נהריה

דימון מעכו

עברתי דירה ודוד מנעולים החליפו לי מנעול ואני מאוד מרוצה והשירות והמחיר, תודה רבה וממליץ מאוד

דימון

עכו

תומר מטבריה

ננעלתי מחוץ לרכב בתחנת הדלת בטבריה דוד מנעולים חילצו לי את המפתח תוך 20 דקות ובלי שום נזק, ממליץ על דוד מנעולים מנעולן תותח!

תומר

טבריה

ענת מקרית חיים

ממליצה מאוד על חברת דוד מנעולים, השירות שלהם נהדר, עמדו בזמנים, החליפו לי את כל דלתות הבית ואני מאוד מרוצה. תודה לדוד מנעולים

ענת

קרית חיים

אורן מחיפה

תודה לצוות של דוד מנעולים שתיקן לי את דלת החנות לאחר הרוחות החזקות, שירות מעולה ומחיר הוגן. ממליץ מאוד

אורן

חיפה

עדן באר שבע

תודה לדוד המנעולן שעזר לי בשעת לילה מאוחרת כשננעלתי מחוץ לבית, מנעולן מקצועי מאוד ומהיר והמחיר היה ממש זול, שוב תודה

עדן

באר שבע

דורון מנס ציונה

מודה לך מאוד דוד המנעולן השירות היה ממש טוב ממליץ לכולם

דורון

נס ציונה

שלומי מכפר סבא

המפתח של העסק שלי אבד דוד פרץ לי את הדלת והחליף לי 2 מנעולים בדלת מזכוכית, הוא נתן  שירות מעולה ומקצועי, כל הכבוד

שלומי

כפר סבא

שירי מגבעתיים

המפתח של האוטו ננעל לי קראתי לדוד המנעולן שיפרוץ לי את האוטו הוא הגיעה מיד ופתח לי את האוטו. כמה טוב שיש  את  דוד המנעולן

שירי

גבעתיים

אלונה בגבעתיים

הדלת בביתי לא ננעלה טוב הזמנתי את דוד הוא תיקן את זה תוך כמה דקות ולא החליף כלום, איש מקצועי וישר

אלונה

גבעתיים

דורית מאשקלון

תודה דוד שתיקנת לנו את הדלת אני מאוד מרוצה מהשירות שלך ובהחלט המליץ עליך לחברים

דורית

אשקלון

מירי מתל אביב

דוד פרץ לי את מנעול האופניים שלי שלא נפתח תודה רבה ממליצה מאוד

מירי

תל אביב

לימור מתל אביב

שירות מעולה בהחלט ממליצה

לימור

תל אביב

איילת מתל אביב

אני גרה בדירת שוטפים הרגשתי לא בטוחה דוד הסביר לי על רמות אבטחה שונות במנעולים שלא ידעתי קודם ועכשיו אני מרגישה ממש מוגנת הודות לדוד המנעולן, ממליצה מאוד

איילת

תל אביב

עמוס מיהוד

מנעולן הכי טוב שפגשתי, סבלני מאוד, מסביר הכל, ועובד ממש נקי, אחד למיליון

עמוס

יהוד

שלום מאשדוד

מרוצה מאוד מהשירות של דוד המנעולן תודה רבה ובהצלחה

שלום

אשדוד

ענת ממודיעין

שירות מצוין ומקצועי תודה שהסברת לי הכל לפני שביצעת את העבודה בהחלט המליץ עליך למי שצריך

ענת

מודיעין

מירב מגדרה

תודה דוד עזרת לנו מאוד בהחלט נשתמש בשירותים שלך בעתיד

מירב

גדרה

אלון מתל אביב

תודה דוד שתיקנת לנו את הדלת בלובי השירות שלך מצוין ואני בהחלט ממליץ עלייך

אלון

תל אביב

דנה מהרצליה

דוד התקין לי מנעולן ביומטרי בדלת לימד אותי הכל בסבלנות, ממש שמחתי שהזמנתי אותו

דנה

הרצליה

אדי מאשדוד

דוד תיקן לי את הדלת האחורית בחנות אני מרוצה מאוד, מנעולן מקצועי מאוד תודה

אדי

אשדוד

מריק מראשון לציון

דוד פרץ לי את האוטו ששחכתי את המפתח בפנים רכב מסוג יונדאי, פרץ מהר מאוד ולא עשה נזק בכלל, כל הכבוד בחור טוב

מריק

ראשון לציון

לודה מבת ים

דוד התקין לי מנעול כספת ועכשיו אני מרגישה בטוחה הרבה יותר. תודה דוד

לודה

בת ים

אמנון מרעננה

תודה דוד עזרת לי מאוד אני מאוד שמח על העבודה שביצעת בביתי, ממליץ מאוד

אמנון

רעננה

רונה מבאר יעקב

תודה דוד השירות היה מעולה אני ממש מודה לך

רונה

באר יעקב

אבי מחולון

המפתח של הקטנוע ננעל לי בתוך המושב קראתי לדוד המנעולן הוא פרץ את המנעול בלי נזק ודיי מהר

אבי

חולון

נחום מראשון לציון

תודה דוד על השירות המקצועי שלך בהחלט ממליץ

נחום

ראשון לציון

לאה מכפר סבא

בחור מקצועי מאוד שיודע את העבודה, ממליצה על דוד המנעולן

לאה

כפר סבא

נטלי מקרית אונו

ידית הדלת נשברה לנו דוד החליף לנו סט ידיות חדש אני מאוד מרוצה מימנו

נטלי

קרית אונו

שרון מרמת גן

דוד הגיעה להחליף לי מנעול בדירה החדשה, השירות היה מעולה תודה רבה

שרון

רמת גן

אגם מתל אביב

תודה דוד שחילצת את בנותי שלא יכלו להיכנס הביתה אתה בחור מקסים וישר, ממליצה מאוד

אגם

תל אביב

אלה מתל אביב

ננעלתי מחוץ לרכב ודוד בא לפרוץ לי את הרכב, הוא ממש חמוד ומחייך ופרץ לי את הרכב תוך שנייה, תודה דוד

אלה

תל אביב

ירון מתל אביב

דוד החליף לי את המנעול במספרה לאחר שפרצו לי, תודה דוד השירות מעולה ותודה שהסברת בסבלנות יתרה על כל מנעול ומנעול. תודה

ירון

תל אביב

כדורי מרמת השרון

בחור מקסים נתן שירות מעולה תודה רבה

כדורי

רמת השרון

ילנה מרחובות

דוד תיקן לי את דלת המחסן בשבת בבוקר כשהפתח לא פתח את הדלת, הוא הגיעה ממש מהר ופתר את התקלה בכמה דקות, ממש תודה

ילנה

רחובות

רוברט מרמת גן

מנעול שרשרת של האופנוע לא נפתח התקשרתי לדוד המנעולן הוא הגיעה וחתך לי את השרשרת במקום, אחלה שירות וממש מהיר תודה

רוברט

רמת גן

זאב מלוד

דוד החליף מנעול בדירה של הדייר שלי כשנתקע מחוץ לבית בשעת לילה, דוד טיפל בדלת וסיים את עבודתו תוך 30 דקות והמחיר היה ממש זול, מודה לך מאוד

זאב

לוד

איתמר ממזכרת בתיה

איש מקצועי מאוד עובד ממש נקי ומסודר ממליץ בחום

איתמר

מזכרת בתיה

ליאורה מבת ים

לא הצלחתי לצאת מהבית הדלת לא נפתחה דוד המנעול פרץ לי את הדלת ותיקן את הבעיה ממליצה מאוד

ליאורה

בת ים

אורי מיבנה

מרוצה מאוד מהשירות בחור ממש נחמד מודה לך מאוד

אורי

יבנה

רעות ממודיעין

ננעלתי מחוץ לבית המפתח לא עבד התקשרתי לדוד המנעולן הוא פרץ לי את הדלת והחליף לי מנעול אני מאוד מרוצה והשירות

רעות

מודיעין

גדי מאשקלון

עברתי חנות והייתי צריך מנעולן שיחליף מנעולים בדלת זכוכית הזמנתי את דוד המנעולן אחלה בחור מקצועי מאוד

גדי

אשקלון

אולג מרעננה

אני ועד הבית של בניין הדלת בכניסה לבניין הפסיקה להסגר דוד הגיעה וטיפל במסירות בדלת ואני מרוצה מאוד

אולג

רעננה

דני מחולון

שירות יוצא מין הכלל ומסביר פנים, מודה לך מאוד דוד המנעולן

דני

חולון

יורם מגדרה

מרוצה מאוד מהשירות, מנעולן אמין ומקצועי כל הכבוד

יורם

גדרה

גילי מנס ציונה

פרץ לי את הרכב בשבת בבוקר הגיעה מהר מאוד ופרץ לי את הרכב ללא שום נזק בקלילות

גילי

נס ציונה

גלינה מרחובות

תודה רבה לך דוד אני מרוצה מאוד מהעבודה שלך

גלינה

רחובות

רועי מבני ברק

התקין לי מנעול כספת בצורה ממש יפה כאילו זה מהחברה והמחיר היה ממש סביר לאחר סקר שוק שבדקתי, מודה לך מאוד דוד

רועי

בני ברק

שוקי מרמת גן

אחלה בחור תיקן לי את דלת הבית בלי יותר מידי סיפורים קצר ולעיניין.

שוקי

רמת גן

עזרא מאזור

החליף לי מנעול בחנות למנעול עם כרטיס במחיר טובץ מנעולן מקצועי וזריז

עזרא

אזור

יעקב מחולון

החליף את המנעול במחסן אני מרוצה מאוד מהשירות. תודה

יעקב

חולון

חנה מהרצליה

הבן שלי חייל וננעל לו המפתח בפגאז של הרכב יצרתי קשר עם דוד המנעולן הוא עזר לבני פרץ לו את הרכב ובמקום לקחת כסף הוא אמר לו זה המעט שאני יכול להחזיר לך בתור חייל ובירך אותו בשבת שלום, הוא מנעולן מלאך. תודה תודה תודה

חנה

הרצליה

עדי מרחובות

עברתי דירה ורציתי להחליף מנעול למען הבטיחות הזמנתי את דוד מנעולן הוא החליף לי צילינדר במחיר יוצא מין הכלל, והיה ממש נחמד

עדי

רחובות

תמר מרמת אביב

דלת השירותים שלנו ננעלה הזמנתי את דוד הוא פרץ ותיקן לי את הדלת תוך חצי שעה בלי רעש ובלגן, פשוט הגיעה ועשה את העבודה נאמנה, ישר כח

תמר

רמת אביב

לירון מראש העין

הפתח של הרכב נתקע בפנים שהרכב מונע בתחנת הדלק, התקשרתי לדוד המנעולן והוא חילץ אותי מהמצב המוזר הזה תוך דקות, אני ממש ממליצה

לירון

ראש העין

רענן באשדוד

מנעולן מקצועי, עומד בזמנים שאמר, טיפל לי בכל דלתות הבית אני מבסוט מימנו

רענן

אשדוד

רונן מרמלה

הזמנתי את דוד להחליף לי מנעול בדירה הוא היה ממש נחמד ומקצועי אני ממש שמח שהזמנתי אותו. תודה דוד על השירות

רונן

רמלה

גיא מיפו

תודה דוד על שהגעתה באמצע הלילה לפרוץ לי את הדלת, מקצוען אמיתי

גיא

יפו

עדנה מתל אביב

המנעול במשרדי הפסיק לעבוד התקשרתי לדוד המנעולן הוא סידר לי את מנעול הדלת במקצועיות, איש ממש נחמד וישר, מודה לך מאוד

עדנה

תל אביב

שירן מאשדוד

ננעלתי מחוץ לרכב בים באשדוד דוד הפורץ פרץ לי את הרכב בלי נזק בחור מקסים. תודה

שירן

אשדוד

יורי מגן יבנה

מנעולן לא עובד דוד המנעולן בא ותיקן לי את הדלת, בחור רציני ומקצועי כל הכבוד

יורי

גן יבנה

קובי מבאר יעקב

ננעלתי מחוץ לרכב בחניון של הסופר הרגשתי חסר עונים, התקשרתי לדוד המנעולן הוא הגיעה תוך 20 דקות פרץ לי את הרכב תוך דקות ובלי נזקים. תודה דוד

קובי

באר יעקב

רותם מחולון

דוד הגיעה אליי ופרץ לי את הדלת ללא נזק תוך 2 דקות, אלוףףף

רותם

חולון

פיני מרחובות

הזמנתי מנעולן לתיקון דלת הכניסה בביתי דוד הגיעה ותיקן לי את הדלת אני מאוד מרוצה

פיני

רחובות

תמיר מיבנה

עברתי דירה הזמנתי את דוד המנעולן להחליף לי צילינדר בדלת הוא היה ממש נחמד ומקצועי, והמחיר היה סביר מאוד

תמיר

יבנה

משה מרחובות

הזמנתי את דוד לפרוץ מנעול רב בריח שנתקע. הוא הגיע מהר, ביצע את העבודה במקצועיות וגבה מחיר הוגן.

משה

רחובות

נתן מיהוד

הדלת מחדר השינה של הילדה ננעלה כשהילדה הייתה בפנים התקשרתי לדל המנעולן בשעה מאוחרת של הלילה הוא הגיעה תוך 15 דקות פרץ ללא נזק את הדלת ולקח מחיר סביר ביותר. ממליץ לכולם, שירות אמין ואישי

נתן

יהוד

דניאל מבת ים

מקצועי, אמין וממש נחמד. ממליצה בחום!

דניאל

בת ים

בני מהרצליה

שירות מעולה מהיר, אדיב ומקצועי ותמחור הוגן ביותר. מומלץ ביותר!

בני

הרצליה

לורן מגבעתיים

תודה רבה לך דוד על השירות המהיר, הגעת תוך עשרים דקות בערך וביצעת החלפת מנעול בצורה מושלמת. תודה על המקצועיות ובשירות האדיב לורן

לורן

גבעתיים

מילנה מתל אביב

אשמח להמליץ על השירות והעבודה שדוד ביצע אימי נתקעה בבית עם מפתח שבור דוד הגיע בזריזות, אמין, שירותי ומסביר את כל תהליך העבודה שביצע

מילנה

תל אביב

אלונה מחולון

ביום שישי בצהריים המאוחרות המנגנון של המנעול שלנו לא עבד ואי אפשר היה לסגור את הדלת. זו היתה זוועה כי זה אומר שאי אפשר לצאת מהבית כל הסופ״ש….צלצלתי לדוד הפורץ ותוך שעה החליף את מנגנון המנעול ותיקן את דלת הפלדלת כדי שלא תשרוט את הריצפה, כפי שהיא עשתה במשך שנים….התיקון והטיפול היה מהיר ומעל המצופה והמחיר הוגן!!! תודה רבה.

אלונה

חולון

יוני מרחובות

דוד שלום. מבקש להודות לך מאוד על הגעה מהירה וטיפול יסודי וישר בדלתות ובמנעולים. אפשר היה להתפתות למגנטים שמפוזרים אצלי על הדלת והימרתי עליך דרך האינטרנט. בחירה טובה שתומלץ לכל מי שישאל אותי.

יוני

רחובות

נמרוד מראשון לציון

דוד שלום, רציתי להודות לך על השירות המהיר, האדיב והבלתי מתפשר. עזרת לנו מאוד להרגיש יותר מוגנים בזכות המקצועיות שלך, הישר כח!

נמרוד

ראשון לציון

ערן מגבעת שמואל

אני רוצה להמליץ על דוד המנעולן. התקשרתי אליו בשעה מאוחרת לאחר שלא ניתן היה לפתוח או לנעול את הדלת מבחוץ. מכיוון שהייתי בבית, אמרתי לו שניתן לדחות לבוקר, אבל הוא התעקש להגיע למרות השעה. דוד תיקן את הדלת והוסיף עצות כיצד להימנע ממקרים דומים, וכל זה במקצועיות ובאדיבות. תודה רבה!

ערן

גבעת שמואל

ימית מקרית אונו

הי דוד, אשמח להמליץ. השירות היה אדיב ומסביר פנים והכי חשוב מקצועי. תודה רבה!

ימית

קרית אונו

סבטלנה מראשון לציון

דוד הגיעה מהר, דייק בזמנים, עשה עבודה מעולה ומקצועית בהחלט ממליצה.

סבטלנה

ראשון לציון

אופיר מתל אביב

היי דוד! תודה על שירות מקצועי ואדיב! שמחה שבחרתי בך מכל האופציות הקיימות בשוק- אין ספק שזה היה שווה את זה !

אופיר

תל אביב

רמי מראשון לציון

דוד תודה על שרות נפלא ועבודה יסודית סידרת לנו דלת זכוכית אוטומטית שנפלה בכניסה לחנות בעל מקצוע מהשורה הראשונה ממליץ בחום.

רמי

ראשון לציון

אהוד מתל אביב

הי דוד, אני מודה לך מאד על השרות היעיל , המקצועי , המהיר והזול שנתת לביתי בעקבות תקלה במנעול הדלת. עשית עבודה נהדרת. תודה מקרה לב. אהוד אולמרט.

אהוד

תל אביב

מיכל ממזכרת בתיה

דוד הוא מנעולן שעושה את העבודה בצורה מקצועית ואחראית. לתת למישהו את המפתח של העסק שלך זה לא דבר של מה בכך. על דוד אנחנו סומכים בעיניים עצומות. בכל פעם שנתקענו השרות שלו היה מהיר, מיידי, אמין ומקצועי. מעבר לכך הוא אדם מאוד אדיב ונחמד. אנו ממליצים עליו בכל הלב

מיכל

מזכרת בתיה

אורה מגבעתיים

שלום דוד, אני רוצה להודות לך על הענות מהירה וביצוע יוצא מן הכלל הוזמנת לפריצה והחלפת מנעול תוך כדי עבודה הבחנת שהבעיה היתה עם העמדת הדלת ביחס למשקוף וביצעתי תיקון במקצעויות ובנעימות תודה וכן ירבו כמותך,

אורה

גבעתיים

ויקי מתל אביב

דודו תודה על השירות המהיר, המקצועי והכי חשוב האמין. ממליצה בחום.

ויקי

תל אביב

ויקטוריה מראשון לציון

ננעלתי מחוץ לרכב שלי מסוג סיאט אטקה 2016 דוד הגיעה אליי במהירות ופרץ לי את הרכב ללא שום נזק. ממליצה מאוד

ויקטוריה

ראשון לציון

ערן מתל אביב

דוד האלוף!
מקצוען אמיתי !
יש לנו מסעדה בתל אביב ,
קיבלנו המלצה מצויינת כיצד לנעול את כל הדלתות במקום, איזו כספת להתקין, באילו אביזרים להשתמש , לא חרגנו מהתקציב ויצאנו מרוצים עד השמיים !

ערן

תל אביב

המלצה

שירות אדיב ומקצועי! הגיע מהר ופרץ לי את הדלת. נשבר לי המפתח בתוך הדלת ולא יכלתי להכנס . וואלה הגיע ממש מהר ופתח לי את הדלת. ממש תודה לך מר דויד, אין הרבה אנשים אמינים ומקצועים בימינו ואתה מקומץ אנשי המקצוע הטובים. אלוף. ושוב תודה תודה תודה!

אבי

זקוק להחלפת צילינדר במרכז? זקוק להחלפת מנעול במרכז? החלפת צילינדרים 24 שעות, משווק ומתקין מנעולים מורשה

שירותי מנעולן במרכז 24 שעות» 100% אמינות« מקצועיות» מחירים הוגנים» אחריות מלאה.

מנעולן 24 שעות במרכז | מנעולן מומלץ במרכז | מנעולן מוסמך במרכז | מנעולן במרכז | פורץ מנעולים לרכב במרכז | החלפת מנעולים במרכז | החלפת צילינדר במרכז | מנעולים לדלתות במרכז | פריצת כספות במרכז | תיקון דלתות במרכז | מנעולנים במרכז | פורץ במרכז | מנעולנות במרכז | פריצת מנעולים במרכז | פורץ מנעולים במרכז | פריצת דלתות במרכז | פריצת דלת במרכז | פריצת רכב במרכז | פורץ רכבים במרכז | פורץ מכוניות במרכז | פריצת מכוניות במרכז | החלפת מנעולים במרכז | החלפת צילינדר במרכז | מנעולים לדלתות במרכז

החלפת צילינדר במרכז» החלפת מנעול במרכז» התקנת מנעולים במרכז»  055-970-4242